|
 |
Jak nakupovat v našem eshopu? |
 |
|
FAQ - Často kladené otázky
Jak dlouho trvá dodání objednaného zboží?
- Většinu zboží máme přímo na skladě a při objednávce do 12h dodáváme do druhého pracovního dne.
Pokud zboží nemáme přímo na skladě na prodejně, termín dodání je nejčastěji do 2-3 pracovních dnů.
Pokud nemá objednané zboží skladem ani výrobce, budeme Vás kontaktovat a možný termín dodání zboží Vám upřesníme.
Označení "skladem na prodejně" znamená, že LCD náme fyzicky skladem, k dodání je do 1 pracovního dne a zároveň je možno
jej vidět v naší provozovně v Tišnově. Označení "skladem" znamená, že LCD je skladem u našeho dodavatele a dodávka
je nejčastěji do 2-3 pracovních dnů. "Cca 7 dní" znamená, že LCD monitor je na cestě k našemu dodavateli,
doba dodání je nejčastěji kolem 7-10 dnů. U zboží "na objednávku" není termín dodávky přesně stanoven a bude upřesněn
na individuální dotaz, obvykle kolem 14 dnů nebo 1 měsíc. Pokud Vás zajímá přesný a reálný termín dodávky zboží,
zavolejte nám nebo napište email.
Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?
- Ano, objednané zboží si můžete vyzvednout v naší Tišnovské prodejně.
Jakmile bude zboží připraveno k odběru, obdržíte emailovou zprávu s výzvou k vyzvednutí.
Termín je možno ověřit i telefonicky u našich pracovníků, viz. kontakty.
Jaké jsou způsoby dopravy a cena?
- V současné době expedujeme zásilky Českou poštou, balíkovou službou DPD nebo PPL
a nechybí možnost osobního odběru zboží na prodejně.
Aktuální cena jednotlivých způsobů dopravy je uvedena v menu / záložka "Doprava".
Zasíláte i na Slovensko?
- Ano, zboží zasíláme na Slovensko zásilkovou službou PPL. Je možno zaslat na dobírku,
nebo bankovním převodem. Dodání je nejčastěji do 3 pracovních dnů.
Cena výrobku je přepočítána dle aktuálního kurzu koruny, platí se v EURO.
Jak se řeší reklamace?
- V případě, že se Vám zakoupený výrobek pokazí v záruční době (24 měsíců),
řešíme reklamaci přímo s výrobcem. Nejčastějším způsobem je oprava či výměna za nový kus.
Pokud se již výrobek nevyrábí, můžete si vybrat z naší nabídky výrobek podobných vlastností
nebo nárokovat vrácení kupní ceny.
Návod jak postupovat v případě opravy naleznete v menu / záložka "Záruka", v případě dotazů nás kontaktujte.
Je možnost vrácení či výměny zboží za jiné?
- Pokud Vám objednané zboží z různých důvodů nevyhovuje, můžete jej do 14 dnů od zakoupení
vyměnit za jiný výrobek či vrátit. Předpokladem je nepoužívané, nepoškozené a originálně zabalené zboží s kompletním příslušenstvím.
V takovém případě nás kontaktujte a dohodneme se na dalším postupu.
Jak se vyřizuje má objednávka?
- Po odeslání objednávky můžete kdykoliv sledovat stav jejího vyřízení.
Stačí když se přihlásíte pod své zvolené jméno/heslo a podíváte se do záložky "Objednávky".
Zde naleznete předpokládané datum dodání, datum odeslání, číslo balíku a online sledování doručování,
výpis Vašich objednávek a také kontakt na obchodníka, vyřizující Vaši objednávku.
Nenašli jste zde odpověď na Vaši otázku?
- Napište nám nebo zavolejte! Váš dotaz se budeme snažit zodpovědět v co nejkratším termínu.
Všechny kontakty naleznete v menu / záložka "Kontakt", nebo v pravé části obrazovky.
| |
 |
|
 |
|
|